Lapin Kansa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Lapin Kansa


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Resto druid hakemus

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
wigu




Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 03.09.2007

Resto druid hakemus Empty
ViestiAihe: Resto druid hakemus   Resto druid hakemus Icon_minitimeMa Syys 03, 2007 2:54 pm

Moi!

Character Nimi: Wiguel
Class: Druid
Professonals: Enchanting ja tailoring, mutta low Very Happy
Talent Build: 0/0/61
Ikä: 16
Monta tuntia pelaat päivässä?: arkisin en pelaa paljoa ehkä joku 2h päiväs (koripallo vie aikaa) mutta vkl pe 6-9h, la 8-10h ja su 3-6h.
Entinen Guild: Massive
Löytyykö Ts/Vent ja mikki?: kyllä löytyy
Raid kokemus Tbc ja Pre-tbc: Tbc: melkee full kara illhoof, netherspite ja maiden puuttuu.
Pre-tbc: zg, mc, aq20, vähä bwl ja aq40
Armory linkki: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Wiguel
attuments: kara


Kerro hieman itsestäsi: No mitäs tässä nyt kertois. No ainaki mä pelaan koripalloo vapaa-ajal ja käyn kouluu ja oon kavereitten kaa et aika normii on ja tietenkin pelaan wow Very Happy


Miksi haet Lapin kansaan?: Mulla ei oo kiltaa tällä hetkellä ja mulla on kavereita killas esim golbi, gartip ja pörris (mun ihq isoveli Razz)


Miksi päätit lähteä viime killastasi?: Mä en lähteny siitä vaa se kaatus.


Mitä haluat / odotat Lapin kansalta?: Odotan että saisin uusia tuttavuuksia wowissa. Ja jos pääsen kiltaan pääsisin myös raideihin ja heroic instoihi.


Mitä voit tarjota meille?: Minä tarjoan teille hyvää healeria joka osaa hommans Smile.

P.S. golbille terrkui ^^


Viimeinen muokkaaja, pvm Ti Syys 04, 2007 2:57 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Hydrem
Admin



Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 22.08.2007

Resto druid hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Resto druid hakemus   Resto druid hakemus Icon_minitimeMa Syys 03, 2007 3:07 pm

helaing + alle 1100 ._.

Jaa a. En tiiä tuosta gearista sillä ois tarkotus edetä killan kanssa pidemmälle ssc ja Eye ja riittääkö tuo 6h päivässä jos killasta aletaan formata Hc kiltaa jos ei muuta tietä progressiin ole??
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lapinkansa.palstani.com
Kofein

Kofein


Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 115
Location : Kerava
Registration date : 23.08.2007

Resto druid hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Resto druid hakemus   Resto druid hakemus Icon_minitimeMa Syys 03, 2007 3:57 pm

Eikö me yks jo vähän huonompi hiileri otettu? Joten mitä mieltä tästä CL? Koska ei me nyt sillä periaatteella oteta kaikkia hiilereitä et "joo tarvittas kyl vähä lisää hiilereit otat sit karast vähä loot." Itte en kyl välttämät päästäis, tosin ei meillä hiilereitä liikaa oo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Skyligh

Skyligh


Viestien lukumäärä : 13
Location : Seinäjoki
Registration date : 23.08.2007

Resto druid hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Resto druid hakemus   Resto druid hakemus Icon_minitimeMa Syys 03, 2007 6:20 pm

Väärin.

Toisaalta voi sanoa ettei healereita oo ikinä liikaa, mutta ei jumalauta meillä oo aikaa ruveta gearaamaan kokonaan uusia healereita. Tääkin jannu tarvii varmaan 90% karan hiiling lootista että menee sellanen vähintää kuukausi et voidaan ees ajatella tätä mihinkää eyeen.
Geari ei riitä millään eikä kyllä kokemuskaan.

Edit. 6h viikonloppuisin? Meinaako se että 3h arkisin? ei riitä, ei riitä millään. ei kiltaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Resto druid hakemus Empty
ViestiAihe: Vs: Resto druid hakemus   Resto druid hakemus Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Resto druid hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Lapin Kansa :: Public :: Hakemukset-
Siirry: