Character Nimi: Slacky (aivan oikein, olen klapin altti)
Class: häämies
Professonals: Timantinleikkaus ja louhinta
Talent Build: 0/0/61 ..vaihdan toki tarvittaessa (pysyn kuitenkin shadowina mieluiten)
Ikä: 18
Monta tuntia pelaat päivässä?: yleensä vähintään 6h
Entinen Guild: Cube nyt mutta Lapin Kansa toivonmukaan pian
Löytyykö Ts/Vent ja mikki?: Löytyy. Tosin mikki on väliaikaisesti paskana mutta vien takuuhuoltoon kun ehdin
Raid kokemus Tbc ja Pre-tbc: papilla en oo raidaillu kun karaa mutta klapilla on toki full kara ja full gruul ja full ssc ja full tk kokemus, pretbc:ssä raidailtiin lähinnä zg ja aq20 sekä full mc ja hieman bwl.
Armory linkki: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Slacky
attuments: kara attu (ei niihin muihin kai mitään ollutkaan)
Kerro hieman itsestäsi: Olen Perseestä ...BADEN VIKA!
Miksi haet Lapin kansaan?: Tiedän että olen altti mutta raidaus mukavan porukan kanssa kiinnostaa (aina jos cubella ei ole mitään), liittymällä kiltaan pääsisin myös vaikuttamaan killan sisäisiin asioihin. Mitä tulee klapiin, jatkaisin toki lapin kansan auttamista aina kun ehdin.
Miksi päätit lähteä viime killastasi?: Olen cubessa mutta muut killat sekä ihmiset olisivat hyvää vaihtelua.
Mitä haluat / odotat Lapin kansalta?: Hauskaa raidausta ja semmosta
Mitä voit tarjota meille?: Fade.
Ketä tunnen killasta ennestään: Mörrikkä, Maccy, Creksu (kaikki kolme ovat luokallani). Tämän lisäksi tunnen pomppupallon sekä repsawin jotka pelasivat kanssani xaviuksella ennen kuin vaihdoimme stormreaverille. Näiden lisäksi olen jutellut joidenkin satunnaisten kiltalaisten kanssa joiden nimiä en jaksa luetella.